همزمان با اعیاد قربان و غدیرخم:

هتل تاریخی لب خندق در یزد افتتاح می شود

 

یزدفردا "هتل تاریخی لب خندق در خانه خشتی طیبی توسط هتل های زنجیره ای مهر استان یزد همزمان با اعیاد قربان و غدیرخم در بافت تاریخی افتتاح می شود.

به گزارش یزدفردا "بنابراعلام روابط عمومی هتل های زنجیره ای مهر همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر خم هتل تاریخی لب خندق در خانه خشتی طیبی افتتاح می شود.

این هتل در خانه تاریخی مشهور به طیبی احداث شده است. این ساختمان که در اواخر دوره قاجاریه بنا شده است متعلق به خانواده ای به همین نام بوده است. خانه طیبی در محله ای به نام لب خندق در کنار خیابان قیام و بازارهای قدیمی یزد و در نزدیکی هتل رستوران تاریخی مهر واقع شده است. این خانه در تقاطع ورودی این محله و نزدیکی هتل مهر قرار گرفته است و نام این هتل نیز از نام آن محله گرفته شده است.

ساختمان این هتل از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، یک بادگیر زیبا، تالار ، هشتی، پشت بام مشرف به بافت تاریخی و متصل به بام مناطق دیگر بافت و ... تشکیل شده است .

هتل لب خندق با 10 اتاق و درمجموع 25 تخت خود، پذیرای گردشگران می باشد و به دلیل نزدیکی به میادین اصلی شهر و بازار های سنتی یزد همچون بازار زرگرها، خان، پنجه علی و... مورد توجه گردشگران تجاری و توریستی قرار می گیرد.

این هتل که به عنوان چهارمین مرکز خدمات اقامتی در گروه هتل های زنیجره ای مهر قلمداد می شود در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و کنار بزرگترین مراکزخرید شهریزد ازجمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل و هتل تاریخی مهر قرار دارد. با قدم زدن کوتاه گردشگران می توانند به تمامی این مراکز دسترسی پیدا کنید.

این هتل با داشتن امکاناتی از جمله سرویس کامل، سشوار، سونا و جکوزی، یخچال همراه با مینی بار، تلویزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ،کنترل از راه دور، اینترنت بی سیم، کافی نت مرکزی، دسترسی با شبکه های ماهوار ه ای، پزشک کشیک در هتل، پوشش کامل بیمه برای گردشگران، صندوق امانات، امکانات رزرو بلیط هواپیما و قطار، امکانات ارائه خدمات سوارکاری با اسب و شتر، برگزاری تورهای یزد گردی و کویر نوردی و بازدید از حیات وحش منطقه با راهنمای محلی. کالسکه سواری ویژه مهمانان هتل در بافت تاریخی یزد همزمان با اعیاد سعید غدیر خم و قربان فعالیت خود را آغاز خواهد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا